Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä näkökulmia asiakaslähtöiseen kehittämiseen sosiaali- ja terveysalalle. Edellytyksenä osallistumiseen on aiempi suoritettu AMK-tutkinto. Liity mukaan kehittämään asiakaslähtöisiä palveluita ja saamaan käytännön työkaluja sosiaali- ja terveysalalla toimimiseen!
Hyödyt
Opintojakso tarjoaa kokonaisvaltaisen näkemyksen siitä, miten asiakaslähtöisyyttä voidaan toteuttaa käytännössä sosiaali- ja terveysalalla.
Sinulle, joka
Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita sosiaali- ja terveysalan palveluiden kehittämisestä. Opintojaksoon osallistumisen edellytyksenä on alempi korkeakoulututkinto
Sisältö
- Asiakasnäkökulma palvelujen tuottamisessa
- Palvelumuotoilu
- Asiakassegmentointi
- Laatujohtaminen ja laatujärjestelmät
- Prosessijohtaminen
- Arviointitoiminta
Opetusmuoto- ja menetelmät
- Opintojakso koostuu luennoista, yksilöllisestä oppimistehtävästä (arviointi hyl0-k5), ryhmätehtävästä (arviointi hyl0-k5) ja kahdelle lähiopetusjaksolle tehtävästä ennakkotehtävästä (arviointi hyväksytty-hylätty). Lähiopetuskertoja (myös etäosallistumismahdollisuus) on 3-5.
Opiskelumateriaali
- Opettajan osoittama materiaali
Arviointi
- Hyl-K5
Aikataulu ja paikka
- Opintojakso toteutetaan hybridinä, joka alkaa viikolla 2. Opetusta to-pe tai pe-la klo 09.00-16.00 välisenä aikana.
Lisätietoja opintojaksosta
Riku Niemistö
Yliopettaja
Sosiaali- ja terveysala | Sosiaaliala
Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
60,00 €
4 op |