Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä näkökulmia asiakaslähtöiseen kehittämiseen sosiaali- ja terveysalalle. Edellytyksenä osallistumiseen on aiempi suoritettu AMK-tutkinto. Liity mukaan kehittämään asiakaslähtöisiä palveluita ja saamaan käytännön työkaluja sosiaali- ja terveysalalla toimimiseen!

Selkeys

Hyödyt

Opintojakso tarjoaa kokonaisvaltaisen näkemyksen siitä, miten asiakaslähtöisyyttä voidaan toteuttaa käytännössä sosiaali- ja terveysalalla.

 

Arvot asiakaslähtöisyys

Sinulle, joka

Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita sosiaali- ja terveysalan palveluiden kehittämisestä. Opintojaksoon osallistumisen edellytyksenä on alempi korkeakoulututkinto

Kuvaus

Sisältö

  • Asiakasnäkökulma palvelujen tuottamisessa
  •  Palvelumuotoilu
  • Asiakassegmentointi
  • Laatujohtaminen ja laatujärjestelmät
  • Prosessijohtaminen
  • Arviointitoiminta

Opetusmuoto- ja menetelmät

  • Opintojakso koostuu luennoista, yksilöllisestä oppimistehtävästä (arviointi hyl0-k5), ryhmätehtävästä (arviointi hyl0-k5) ja kahdelle lähiopetusjaksolle tehtävästä ennakkotehtävästä (arviointi hyväksytty-hylätty). Lähiopetuskertoja (myös etäosallistumismahdollisuus) on 3-5.

Opiskelumateriaali

  • Opettajan osoittama materiaali

Arviointi

  • Hyl-K5

Aikataulu ja paikka

  • Opintojakso toteutetaan hybridinä, joka alkaa viikolla 2. Opetusta to-pe tai pe-la klo 09.00-16.00 välisenä aikana.

Lisätietoja opintojaksosta

Riku Niemistö

Yliopettaja

Sosiaali- ja terveysala | Sosiaaliala

riku.niemisto@vamk.fi | +358 207 663 396

Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi

 

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen

0,00 

4 op