Ajankohtaista

Helpdesk auttaa tietokoneongelmissa

Ammattikorkeakoulun laajennettu Helpdesk palvelee opiskelijoita ja henkilöstöä ICT-tekniikkaan liittyvissä ongelmatilanteissa.


Tehokas apu suoraan verkosta

Ensisijaisena palvelukanavana toimii sähköinen Helpdesk osoitteessa http://helpdesk.puv.fi. Ilmoitukset kirjaantuvat tietokantaan ja lähtevät samanaikaisesti sähköpostiviestinä jokaiselle tietojärjestelmätiimin työntekijälle. Tieto ongelmatilanteen korjaamisesta lähetetään sähköpostilla.


Päivystyspalvelu molemmilla kampuksilla

Helpdeskin päivystys palvelee arkisin seuraavasti:

  • Raastuvankatu 29-33, klo 12.00-16.00, huone RB111
  • Wolffintie 30, klo 8.00-12.00, huone WA128

Lisäksi käytettävissä on puhelinpäivystys klo 8.00-16.00 numerossa 06 326 3377. Vahtimestari vastaa puhelimeen iltaisin viikonloppuna sekä hälyttää lisäapua tarvittaessa.


Mihin ongelmiin apua?

Helpdesk palvelee seuraavissa ongelmatilanteissa:

  • Perustietotekniikan työasemien, palvelimien ja verkkojen toimivuus
  • Ohjelmistojen ja opetusluokkien toimivuus

Helpdeskin toimenkuvaan eivät kuulu:

  • Sovellusohjelmistojen käytön opettaminen
  • Opiskelijoiden ja henkilökunnan kotikoneiden ylläpito


Lisätietoja

http://www.puv.fi/fi/opiskelijapalvelut/atk-aapinen/ict