VAMK goes diili™ 2025 voittajat valittu

VAMK goes diili™ 2025 voittajat valittu

Vuosittaisessa VAMK goes diili™-kilpailussa liiketalouden 3.vuoden markkinoinnin opiskelijat kilpailevat parhaan markkinointitiimin tittelistä. Diilissä suunnitellaan ja toteutetaan sosiaalisen median suunnitelma yritykselle ja mukana opintojakson tehtäviä arvioimassa on oikeita alan ammattilaisia.

VAMK goes diili™ – opintojaksoa, joka järjestettiin jo neljättä kertaa, luotsaavat liiketalouden lehtorit Heidi Skjäl ja Timo Malin. Mukana opintojaksolla oli myös strategiaviestinnän huippuammattilainen Kati Keronen sekä Vaasan Sähkön viestinnän asiantuntija Oona Björkbacka, jotka arvioivat opiskelijoiden työskentelyä ja tehtäviä.

Tänä vuonna voiton vei joukkue, jossa oli mukana Camilla Broman, Maria Salminen, Elli Tawast ja Emilia Rajala. He tekivät sosiaalisen median suunnitelman Vaasan Kotijoukkue – yritykselle.

”Parasta kurssissa oli vahva yhteys työelämään. Pääsimme soveltamaan opiskelujen aikana opittuja työelämätaitoja sekä käyttämään omaa luovuutta. Opimme myös ongelmaratkaisutaitoja”, voittajajoukkue kertoo.

”VAMK goes diili™ on aito työelämälähtöinen projekti, joissa on ihan todelliset asiakkaat. Konsepti on hyvä esimerkki siitä, miten pyrimme edistämään opiskelijoidemme työelämätaitoja opintojen aikana”, toteaa Malin.

”Yhteistyö on valtavan tärkeää markkinoinnin opintojaksoilla, koska siitä opiskelijat saavat geneerisiä työelämätaitoja, joita tarvitaan työelämässä. Erityisesti osaamisen sanoittaminen eli taitojen tunnistaminen on tärkeää”, Skäj sanoo.

Mukana opintojaksolla olivat myös Kotijoukkue, Wirva Solutions, Club Billiard, Arkta Kultti ja Tropiclandia.

YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden tukeminen toiminnassamme

Kestavankehityksen ikonit hyva koulutusKestavankehityksen ikonit yhteistyo

Tunnisteet

työelämäyhteistyömarkkinointi