Markkinoinnin perusteet

Haluatko kehittyä markkinoinnin alalla ja saada valmiudet menestyksekkääseen asiakassuhdemarkkinointiin? Markkinoinnin perusteet -opintojakso varustaa sinut luovilla ja tuloksellisilla taidoilla yritysten ja yhteisöjen markkinointiympäristössä. Opintojakson avulla kehität taitosi luoda toimiva liikeidea ja toteuttaa sitä hyödyntämällä markkinoinnin peruskilpailukeinoja.

Selkeys

Hyödyt

Saat valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti asiakassuhdemarkkinointia yrityksissä ja yhteisöissä. Osaat laatia toimivan liikeidean ja toteuttaa sitä markkinoinnin peruskilpailukeinoja hyödyntäen. 

 

Arvot asiakaslähtöisyys

Sinulle, joka

Olet kiinnostunut tutustumaan markkinoinnin peruskäsitteisiin ja/tai opiskelet markkinointia. Tämä opintojakso soveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Kuvaus Opettajat

Sisältö

Opintojakson suoritettuasi osaat laatia markkinointisuunnitelman.

  • Markkinoinnin käsite 
  • Markkinoinnin toimintaympäristö 
  • Kuluttajakäyttäytyminen ja segmentointi 
  • Markkinoinnin kilpailukeinot 
  • Liikeidean rakentaminen 

Opetusmuoto ja -menetelmät

  • Luennot
  • Projektityötiimit
  • Projektiraportointi
  • Esitystentti 

Opiskelumateriaali

  • Blythe, Jim 2010. CIM Coursebook. Marketing Essentials. The Chartered Institute of Marketing CIM. Taylor and Francis. 

Arviointi

Numeerinen arviointi

Aikataulu ja paikka

Verkko-opetusta aikataulun mukaisesti. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

07.09.2023 18.00 – 19.45
14.09.2023 16.00 – 17.45
12.10.2023 16.00 – 17.45
16.10.2023 18.00 – 19.45
24.10.2023 18.00 – 19.45
30.10.2023 18.00 – 19.45
06.11.2023 16.00 – 17.45
13.11.2023 18.00 – 19.45
20.11.2023 16.00 – 18.30
28.11.2023 16.00 – 17.45
04.12.2023 18.00 – 19.45
11.12.2023 16.00 – 17.45

Markkinoinnin perusteet

0,00 

5 op
30 osallistujaa