Markkinoinnin perusteet

Haluatko kehittyä markkinoinnin alalla ja saada valmiudet menestyksekkääseen asiakassuhdemarkkinointiin? Markkinoinnin perusteet -opintojakso varustaa sinut luovilla ja tuloksellisilla taidoilla yritysten ja yhteisöjen markkinointiympäristössä. Opintojakson avulla kehität taitosi luoda toimiva liikeidea ja toteuttaa sitä hyödyntämällä markkinoinnin peruskilpailukeinoja.

Selkeys

Hyödyt

Saat valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti asiakassuhdemarkkinointia yrityksissä ja yhteisöissä. Osaat laatia toimivan liikeidean ja toteuttaa sitä markkinoinnin peruskilpailukeinoja hyödyntäen. 

 

Arvot asiakaslähtöisyys

Sinulle, joka

Olet kiinnostunut tutustumaan markkinoinnin peruskäsitteisiin ja/tai opiskelet markkinointia. Tämä opintojakso soveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Kuvaus Opettajat

Sisältö

  • Markkinoinnin käsite
  • Markkinoinnin toimintaympäristö
  • Kuluttajakäyttäytyminen ja segmentointi
  • Markkinoinnin kilpailukeinot
  • Liikeidean rakentaminen

Opetusmuoto ja -menetelmät

  • Verkon kautta tapahtuva opetus. Läsnäolo suotavaa
  • Projektityötiimit
  • Projektiraportointi
  • Esitystentti

Opiskelumateriaali

  • Blythe, Jim 2010. CIM Coursebook. Marketing Essentials. The Chartered Institute of Marketing CIM. Taylor and Francis.

Arviointi

  • Numeerinen arviointi

Aikataulu ja paikka

  • Verkko-opetusta aikataulun mukaisesti maanantai-iltaisin 16.9-18.11 välillä (ei joka viikko).

Lisätietoja opintojaksosta

Heidi Skjäl

Lehtori

Liiketalous | Liiketalous

heidi.skjal@vamk.fi | +358 207 663 616

 

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi

Markkinoinnin perusteet

0,00 

5 op
30 osallistujaa