Haluatko kehittyä markkinoinnin alalla ja saada valmiudet menestyksekkääseen asiakassuhdemarkkinointiin? Markkinoinnin perusteet -opintojakso varustaa sinut luovilla ja tuloksellisilla taidoilla yritysten ja yhteisöjen markkinointiympäristössä. Opintojakson avulla kehität taitosi luoda toimiva liikeidea ja toteuttaa sitä hyödyntämällä markkinoinnin peruskilpailukeinoja.
Hyödyt
Saat valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti asiakassuhdemarkkinointia yrityksissä ja yhteisöissä. Osaat laatia toimivan liikeidean ja toteuttaa sitä markkinoinnin peruskilpailukeinoja hyödyntäen.
Sinulle, joka
Olet kiinnostunut tutustumaan markkinoinnin peruskäsitteisiin ja/tai opiskelet markkinointia. Tämä opintojakso soveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Sisältö
Opintojakson suoritettuasi osaat laatia markkinointisuunnitelman.
- Markkinoinnin käsite
- Markkinoinnin toimintaympäristö
- Kuluttajakäyttäytyminen ja segmentointi
- Markkinoinnin kilpailukeinot
- Liikeidean rakentaminen
Opetusmuoto ja -menetelmät
- Luennot
- Projektityötiimit
- Projektiraportointi
- Esitystentti
Opiskelumateriaali
- Blythe, Jim 2010. CIM Coursebook. Marketing Essentials. The Chartered Institute of Marketing CIM. Taylor and Francis.
Arviointi
Numeerinen arviointi
Aikataulu ja paikka
Verkko-opetusta aikataulun mukaisesti. Pidätämme oikeudet muutoksiin.
07.09.2023 18.00 – 19.45
14.09.2023 16.00 – 17.45
12.10.2023 16.00 – 17.45
16.10.2023 18.00 – 19.45
24.10.2023 18.00 – 19.45
30.10.2023 18.00 – 19.45
06.11.2023 16.00 – 17.45
13.11.2023 18.00 – 19.45
20.11.2023 16.00 – 18.30
28.11.2023 16.00 – 17.45
04.12.2023 18.00 – 19.45
11.12.2023 16.00 – 17.45
Markkinoinnin perusteet
0,00 €
5 op | |
30 osallistujaa |