- Selkeä ymmärrys Incoterms-toimituslausekkeista ja niiden käytännön soveltamisesta liiketoimintaan.
- Parantunut kyky hallita kansainvälisen kaupan asiakirjoja sekä vienti- ja tuontitullauksen prosesseja.
- Tehokkaampi toimitusketjun hallinta ja vähentyneet riskit ulkomaankaupan operaatioissa.
Ulkomaankaupan toimituslausekkeet
Tämä koulutus tarjoaa selkeän johdatuksen ulkomaankaupan toimituslausekkeisiin (Incoterms) ja niiden käytännön soveltamiseen. Lisäksi käsitellään kansainvälisen kaupan asiakirjoja sekä vienti- ja tuontitullauksen perusteita. Koulutuksen avulla osallistujat saavat kokonaiskuvan toimituslausekkeiden ja tullausprosessien merkityksestä ulkomaankaupassa ja oppivat soveltamaan niitä tehokkaasti liiketoiminnassa.
Hyödyt
Kenelle
Kansainvälisen kaupan ja logistiikan ammattilaiset,
jotka käsittelevät toimituslausekkeita ja tullausprosesseja päivittäisessä työssään.
Viennin ja tuonnin vastuuhenkilöt,
jotka vastaavat tavaroiden kuljetuksesta ja tarvittavista asiakirjoista ulkomaankaupassa.
Toimitusketju- ja hankintapäälliköt,
jotka tarvitsevat syvempää ymmärrystä Incoterms-toimituslausekkeiden soveltamisesta tehokkaan toimitusketjun varmistamiseksi.
PK-yritysten kansainvälisten markkinoiden asiantuntijat ja koordinaattorit,
jotka haluavat vahvistaa osaamistaan toimituslausekkeista ja tullausprosesseista tukemaan yrityksen kansainvälistä kasvua.
Sisältö
Koulutus tarjoaa kattavan johdatuksen ulkomaankaupan toimituslausekkeisiin (Incoterms), vienti- ja tuontitullauksen perusteisiin sekä näiden käytännön soveltamiseen liiketoiminnassa.
- Toimituslausekkeet (Incoterms)
- Ulkomaankaupan asiakirjat sekä tavaroiden vienti- ja tuontitullauksen perusteet
- Toimituslausekkeiden soveltaminen käytännössä
Kysy myös mahdollisista paketeista yhdessä Kansainvälisen kaupan tullausprosessien perusteet ja Vientivalvonnan perusteet ja tulevaisuus-koulutusten kanssa.
Hinta: määräytyy koulutuksen laajuuden ja osallistujamäärän mukaan
Maksu- ja peruutusehdot
- Jos peruuntuminen tapahtuu sopimuksen kirjoittamisen jälkeen, ja viikkoa ennen koulutuksen alkua perimme 50 % koulutuksen hinnasta.
- Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko koulutuksen hinnan kokonaisuudessaan.
- Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa, ilmoittamalla sähköpostiosoitteeseen yrityspalvelut@vamk.fi
- Laskutus tapahtuu koulutuksen alkamisen jälkeen. Lasku toimitetaan sähköpostitse, mikäli maksajana on hakija itse. Työnantajan tai muun organisaation toimiessa maksajana lasku toimitetaan ensisijaisesti verkkolaskuna.
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!